SELAMAT PAGI PAMPERS ! kahkahkah , knape tiba-tiba je nie SYAFIQAH IZZATI ?! wa bukan ape der , wa tension da 4 hari der .. 4 HARI wa tunggu die kol , BUTTTTTT saaaattttuuuu pon takdaaa . tak pa aiiihhh , asal dia bahagia :") okaayyyy , susa betol nak buat blog sgala bagai nie . acctually senang je , namum apa kan daya saya hanya manusia biasa yang tidak mengerti mengupdate blogggg : D HIHIHI . saya budakkk zaman kuno , nnt senang saya belajar lah okayyy ! nak cite nie nak cite nie : DD hari aku daki BUKITTTTT ! depan rumahhh je , beessstttttttt ! tapi , ade tapi nye ... mase nak naik tu kan , peeewwwwww wa smpi nak muntah-muntah . rase tk ckup nafas , maklum lah saya nie MONTEL ! hahaha , kene lah bnyak excersice kan lepas nie . kalau tk , mankin bertambah la MONTEL sayaaaaa >.< huhuhu , tadi naiikkkkkk dengan kawan-kawan yang besstttttt ! antaranya jenjenjennnn ... Aizat , Presanth , Azli , Syazmeer , Haqim , Ainal and Niesa ! besstttt weyyy , beessstttttt .... rugi korang tak dapat naik n ade rumah macam rumah aku nie , depan bukuit je tau ... peeewwww , BANGGA lah sikit kan . takpe kan ? takpe kan ? heeee ^^ kiteorg naik dalam pukoi 5 mcm tuh , lepas tuh turun dalam 6.30 mcm tuh la .. FIRST TIME tau wa try nek basikal atas "bukuit" tuh .. yelaaaa , tp bukan basikal aku lah ... kawan aku punyeeee , tapi bestttt . bape kali "BEST" daaaa -.- lepas tu baring2 , nak tau kiteorg tgok ape ? GLITTER !!!!!!!!!! ade nmpk glitter , bessttttt gile moment tuh . tapi , time tuh aizat , presanth , sume dh balikkk . tinggal wa , niesa ngan haqim je , syookkkk habes . SUMPAH cakap mcm kanak-kanak riang --' HAHAHA .. lpas tuh , agak matahari dh trbenam kiteorg pun turun .. mase nakkk turun tuh ade satu PERKARA yang terjadiiiiii , jengjengjeng ... ape die ? BIAR LAH RAHSIAAAAA , biar orang-orang yg ade dgn aku je lah yang tau kannn , HEEEEE : DD however , ceehhhhh ehem i feel really happy todaayyyyyy : DD eventhough , deep in my heart core was very sad and pain :"( only god knows what i feel .. okay then , dadaaaaaa bloggers : ) i'll update again later okayyy .
p/s : hhmmmm , I ONLY WANT TO SAY THAT I MISS YOU MR. L :")
No comments:
Post a Comment