okay post kali nie kalau boleh nak buat ringkas-ringkas je lah . sebab ade kwan aku dh komen , "PANJANG nyeee karangan kau ." HAHAHA , panjang ke wahai anda semua ? aku rasa ada lagi berderet weyyy , ada lagiiii -.- haha , okay pertmanye disini saya ingin mengumumkan bahawa saya telah DEACTIVATE fesbuk saya tuh . sebab nyee saya tension dengan dia , saya malas nak tgok muka dia dah -.- HAHA , stresss je . jeles tgok org yang sedang HOTTT bercinta . jelesss i tau , tau lahhh aku punya nun jauuhhh disana . so , tak dapat lahh nak sweett hot hot mcm korang .. HEHE , ntahh smpai bile aku nk deactivate aku pon tak tau . aku rasa smpi 30 july lah , lepas tuh baru on . sebab time tuh , baruuu ade function kalau aku on pon kan ? hmm , okayyy wish you be fine my dear MUKABUKU : ) see you soon okay . HAHA , k chaloo bete . Assalammualaikum ; )
---> okay Ahmad Luthfi , saya tunggu awak ; )
No comments:
Post a Comment