Tuesday, 18 October 2011

Assalammualaikum !!!!!!!!! hye bloggers :D apa khabar semua ? ada baik ? apa macam hidup , HAPPY ?! Alhamdulillah jika semuanya baik-2 je :) Eiqa harap korang berada dalam keadaan sihat selalu , InsyaAllah . Aminnnn :) baik lah , oleh kerana saya dah lama tak UPDATE BLOG , yang dah berhabuk dan kusam ni saya rasa saya nak melakukan perubahan ke atas blog saya ni :D seperti yang anda tahu , saya adalah MANTAN CALONNNNN PMR !!!!! kerana PMR sudah TAMAT ! #yeaaayyyyyy ! Dalam beberapa bulan ni , banyak cerita yang menarik . cuma kalau nak Eiqa cerita satu persatu , mmng korang muntah-2 la lepas nie , HEHE :] banyak sangat la sayang oi . Tapi , tkpe InsyaAllah lepas PMR nie Eiqa rajin-2 kan lagi tangan ni untuk menaip :]

Okay , kita mulakan dengan cerita hari ini iaitu pada TARIKH 18/10/2011 dua orang sahabat yang amat saya kasihi dan sayangi telah pun datang ke rumah saya :D Amira Badzlin dan Nik Nur Amalin <3 kami telah melakukan pelbagai aktiviti yang sangat berfaedah (Y) #Yeke weh ? HAHA :D Pagi-2 naik bus pergi pecah laju sama-2 , BESTTTTTT :D Nasi Lemak Ayam for our pecah laju . It was really enjoying moment , to have your good friends and take your pecah laju with :) Teh Ais dua and Nescafe'o Ais satu , pewwwhhhhh .. HAHA , sedaaaaapppppppppppp . Memang kami sangat menikmati saat itu :D Then , chit chat chit chat tengok jam dh pukul 11 ==' dahsyat kan , almost 2 hours kitaorg dekat sana . Masa nak balik lagi menggila -_- HAHA , duduk dekat bus stop tengok satu persatu kenderaan yang lalu dan melambaikan tangan ala-2 miss world kepada mereka :D HAHAHA . The funniest moment ever , fuuhhhh . We make the bus stop like our father yang punya :D HEHE . Arrive home , we continue to chit chat lagi and wacth sekali lagi :'] What a sweet story . Sampai petang dieorg went back home and well now I already miss them , huahuahua :'D So ini la yang saya lakukan sewaktu tak pergi ke sekolah hari ni , HEE :D Saya dah malas menaip -_- Jadi nanti saya update lagi okay :D LOVEYAAA Besties <3

No comments:

Post a Comment